آبي
 قرمز
 سبز ملايم

افزایش ۷۲ درصدی بدافزار‌های کشف شده سال ۲۰۱۴/ حمله‌های هکری ۴ برابر شد

 بررسی‌های موسسه AV-Test بر روی بدافزارهای رایانه‌ای نشان می‌دهد که این محصولات مخرب کاربران رایانه‌ها را به طور جدی به دردسر انداخته و البته از آن سو موجب رونق کسب و کار شرکت‌های امنیتی و افرادی شده‌اند که در زمینه مقابله با این خطرات و تهدیدها تخصص دارند. AV-Test در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده که تعداد بدافزارهای رایانه‌ای در سال 2014 از مرز 143 میلیون مورد گذشته که نسبت به سال قبل از آن 72 درصد افزایش نشان می‌دهد. البته این رقم صرفا مربوط به تعداد بدافزارهای رایانه‌ای کشف شده است و ممکن است تعداد فراوانی از بدافزارهای یاد شده کشف نشوند. گزارش موسسه یاد شده نشان دهنده آن است که تعداد بدافزارهای کشف شده در کمتر از دو سال گذشته از مجموع تعداد آنها در ده سال اخیر بیشتر است. برخی شرکت های امنیتی مشابه شناخته شده مانند Malwarebytes  و  Kaspersky  هم از روندهای نگران کننده مشابهی خبر داده اند. به عنوان مثال کاسپراسکای از چهاربرابر شدن حملات بدافزارهای همراه در سال 2014در مقایسه با سال 2013 خبر داده و از ناتوانی نرم افزارهای امنیتی در شناسایی تهدیدات جدید اظهار نگرانی کرده است. امروزه بسیاری از بدافزار نویسان با خرید و بارگذاری کدهای مخرب آنها را تغییر کرده و بدافزارهایی را طراحی می کنند که به سادگی قابل شناسایی نبوده و می توانند داده های کاربران را به سرقت ببرند. قیمت این کدها گاهی به زیر صد دلار می رسد ولذا خرید آنها برای عموم کاربران اینترنت ممکن است. 

 

 

 

ایسوس، باریک‌ترین نوت‌بوک دنیا را عرضه کرد

ایسوس، UX 305 Zenbook، باریک‌ترین اولترابوک 13 اینچی QHD+ در دنیا را عرضه کرد. 

این اولترابوک سبک به یک پردازنده از سری Core M و پردازنده گرافیکی‌HD Graphics 5300 اینتل مجهز است.

این محصول از سیستم عامل ویندوز 8.1 پشتیبانی می‎کند تا بهترین عملکرد محاسباتی را ارائه دهد؛ نوت‌بوک ایسوس همچنین به 8 گیگابایت حافظه رم و یک درایو SSD با ظرفیت 256 گیگابایت مجهز شده است تا سرعت ذخیره سازی اطلاعات در این سیستم به مراتب افزایش یابد. 

UX305 علاوه بر برخورداری از اسپیکرهای قدرتمند Bang & Olufsen ، فن‌آوری صوتی SonicMaster ایسوس را نیز در اختیار دارد.

ایسوس، باریک‌ترین نوت‌بوک دنیا را عرضه کرد

به نقل از بولتن نیوز

تبلیغ جدید صدا و سیما در دربی مادرید به کمک virtual advertising

دیشب در حین پخش بازی فوتبال مابین دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید، اتفاقی عجیب توجه بینندگان و عادل فردوسی پور، گزارشگر بازی را جلب کرد. تبلیغ یک شرکت ایرانی در ورزشگاه رئال مادرید!

در بازی دیشب که در قالب جام حذفی اسپانیا و در بالاترین سطح فوتبال اروپا برگزار می شد، وجود تابلوهای تبلیغاتی متحرک شرکت "پارس آنلاین" به زبان فارسی و انگلیسی بر روی بیلبوردهای دور زمین، موجب تعجب بینندگان شد.

کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی به انحاء مختلف به این موضوع اشاره و تحیر خود را از انجام هزینه سنگین شرکت پارس آنلاین جهت انجام این تبلیغات ابراز می‌کردند. برخی نیز با اعتراض می‌گفتند، این شرکت دانلود شبانه کاربران را از حالت رایگان درآورده و با پول حاصل از آن دارد برای خارجی‌ها تبلیغ می‌کند! برخی معتقد بودند از این جهت که گستره فعالیت شرکت خدمات اینترنتی پارس آنلاین محدود به مرزهای کشور است، انجام هزینه سنگین برای تبلیغات در یک مسابقه فوتبال در اسپانیا و برای مخاطبان اروپایی که نه شرکتی به نام پارس آنلاین را می‌شناسند و نه تاکنون حتی نام آن به گوش‌شان خورده، غیر منطقی به نظر می‌رسد.

تبلیغ جدید صدا و سیما در دربی مادرید به کمک virtual advertising

تبلیغ جدید صدا و سیما در دربی مادرید به کمک virtual advertising

شاید تعجب‌تان افزون‌تر شود هنگامی که بشنوید این تبلیغات به صورت مجازی و توسط صدا و سیما و یا پخش کننده ماهواره ای انجام شده و در زمین واقعی مسابقه، چنین چیزی اتفاق نیافتاده است. عادل فردوسی پور هنگام دیدن این تبلیغات با خنده گفت: "گوشه زمین تبلیغات ایرانی هم کاملاً دیده میشه!" تصویر زیر، صحت ادعای جعلی بودن تبلیغات شرکت پارس آنلاین را نشان می‌دهد. در قسمت بالا، تصویر پخش مسابقه توسط شبکه 3 در دقیقه 43 و ثانیه 25 بازی را می‌بینید و قسمت پایین مربوط به پخش همان لحظه از بازی توسط یک شبکه خارجی است. همانطور که مشخص است، شبکه 3 تبلیغات فارسی پارس آنلاین را جایگزین تبلیغات اصلی با عبارت آذربایجان کرده است.

تبلیغ جدید صدا و سیما در دربی مادرید به کمک virtual advertising

 

گفتنی است کشور جمهوری آذربایجان چند سالی است که طی عقد قرارداد با تیم اسپانیایی اتلتیکو مادرید، اسپانسرشیپ این باشگاه را به عهده گرفته و به همین جهت است که عبارت "آذربایجان، سرزمین آتش" بر روی پیراهن و بیلبوردهای تبلیغاتی این باشگاه درج می‌شود.

تبلیغات مجازی (virtual advertising) روشی بر مبنای تکنولوژی دیجیتال جهت جایگذاری تصاویر مجازی در یک برنامه تلویزیونی زنده یا ضبط شده است که عمدتاً در مورد مسابقات ورزشی کاربرد دارد. به کمک تکنولوژی نوین تحلیل تصویر و دنباله‌روی دوربین (image analysis camera tracking technology)، برخی شرکت‌های رسانه‌ای قادر اند چنین خدماتی را ارائه داده و تبلیغات مجازی را به صورت زمان حقیقی (real time) در مسابقات ورزشی جا دهند. به کمک الگوریتم دنباله‌روی اختراع شده، این تکنولوژی قادر است تبلیغات جدیدی را جایگزین تبلیغات اصلی مسابقه کرده، به طوری که این تبلیغات جایگذاری شده همواره در جای مشخص خود باقی بمانند و با حرکت دوربین یا کات خوردن بین دوربین‌ها به هم نریزند.

تبلیغ جدید صدا و سیما در دربی مادرید به کمک virtual advertising

تبلیغ جدید صدا و سیما در دربی مادرید به کمک virtual advertising

تبلیغ جدید صدا و سیما در دربی مادرید به کمک virtual advertising

در سال‌های گذشته، شاهد بهره‌گیری نوع آماتورگونه‌تری از این تبلیغات توسط صدا و سیما بودیم. برای مثال در یک نمای فوقانی و گسترده از زمین فوتبال و پیش از شروع بازی، لوگوی دو تیم به شکل بزرگ در زمین هر یک از تیم‌ها، به همراه نتیجه بازی نشان داده میشد. مسلماً انداختن تبلیغات دلخواه بر روی بیلبوردهای متحرک در طول بازی نیاز به تکنولوژی پیچیده‌ای دارد، چند شرکت که اپراتور انجام اینگونه تبلیغات برای مسابقات ورزشی در شبکه‌های تلویزیونی هستند، DELTA CAST،PVI و ORAD نام دارند. مشخص نیست صدا و سیما خود به این تکنولوژی دست یافته، یا توسط شرکت‌های خارجی که در این زمینه کار انجام شده و پا در این عرصه جدید از تبلیغات تلویزیونی گذاشته است.

 

 

 

عرضه باریک‌ترین تلویزیون دنیا توسط سونی

در این تلویزیون از فناوری پردازش تصویری تازه 4K Processor X1 استفاده شده که وضوح تصویر را افزایش داده و موجب افزایش دقت رنگ ها و شفافیت آن می شود. سیستم عامل اندروید تی وی گوگل هم بر روی این تلویزیون نصب شده است. این شرکت ال سی دی X9000C Series 4K را نیز در دو مدل 55 و 65 اینچ عرضه کرده که ضخامت آنها هم 4.9 میلیمتر است. قیمت این مدل ها اعلام نشده، اما عرضه آنها انقلابی در دنیای تلویزیون های بزرگ است. زیرا ضخامت آنها اندکی بیش از کاغذ دیواری است. 

عرضه باریک‌ترین تلویزیون دنیا توسط سونی

قرار است عرضه انبوه تلویزیون های یاد شده در سه ماهه سوم سال 2015 آغاز شود. از جمله دیگر مدل های این مجموعه می توان به X9300C در ابعاد 65 اینچ، X9400C در ابعاد 75 اینچ، X8500C در ابعاد 55 ، 65 و 75 اینچ و در نهایت X8300C در مدل های 43 و 49 اینچی اشاره کرد. مدل های اخیر در سه ماهه دوم سال 2015 عرضه می شوند. دقت این نمایشگرها 3840 در2160 بوده و با استفاده از آنها می توان به اینترنت وصل شد، ویدیوهای انلاین را مشاهده کرد و بازی های مختلفی را اجرا کرد. یکی دیگر از امکانات جالب این تلویزیون ها قابلیت دریافت فرامین صوتی از طریق میکروفون و دسترسی به فروشگاه گوگل پلی است. 

 به نقل از فارس نیوز

تلفن همراهی که فقط ماهی یک بار شارژ می‌شود

محققان مایکروسافت با همکاری نوکیا، تلفن همراه ساده‌ای طراحی کرده‌اند که تنها به یک بار شارژ شدن در هر ماه نیاز دارد. 

تلفن همراهی که فقط ماهی یک بار شارژ می‌شود

 

نوکیا 215 بویژه ویژه افرادی طراحی شده است که برای نخستین‌بار از تلفن همراه استفاده می‌کنند.

این مدل دارای صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی است که امکان دسترسی به اینترنت را از طریق مرورگر اپرا مینی فراهم می‌کند، اما از قابلیت پشتیبانی از نسل سوم (3G)‌ برخوردار نیست.

طول عمر باتری برای نسخه تک سیم‌کارته 29 روز و برای نسخه دو سیم‌کارته 21 روز است که امکان مکالمه 20 ساعته را برای کاربر فراهم می‌کند.

بلوتوث،MPPlayer ، رادیو، امکان دسترسی به فیس‌بوک و توئیتر از دیگر قابلیت‌های نوکیا 215 است که با قیمت 29 دلار از سه ماه نخست سال 2015 در بازارهای آفریقا، خاورمیانه، آسیا و بخش‌هایی از اروپا عرضه خواهد شد.

به نقل از عصر ایران

23 سال از ارسال نخستین ایمیل از ایران گذشت

ایمیل ایرانی

با تلاش مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات که از سال 1376 با ارتقا به پژوهشگاه به «پژوهشگاه دانش های بنیادی» تغییر نام داد، ایران در ابتدای دهه 1370
به عنوان نخستین کشور خاورمیانه - پس از رژیم اشغالگر قدس - به شبکه جهانی اینترنت پیوست.

اولین اتصال ایران به شبکه اواخر سال 1992 میلادی موقتا از طریق اتصال تلفنی دستگاه کامپیوتر 80386 به دانشگاه لیسنتس اتریش صورت گرفت.

این مرحله از راه‌اندازی ارتباط با شبکه کامپیوتری آموزشی و پژوهشی اروپا به منزله فاز صفر بود و استفاده از شبکه تقریبا به مبادله پست الکترونیک برای اعضای هیات علمی و پژوهشگران مرتبط با مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات منحصر بود.

در ادامه، گره اصلی ایران از طریق یک دستگاه کامپیوتر Micro VAX 3100 که در مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات نصب شده بود و با یک خط استیجاری به دانشگاه وین اتریش به عنوان یکی از نقاط اصلی اتصال به شبکه در آن متصل شد.

اواخر سال 93 میلادی پروتکل IP/ICP در ایران راه اندازی شد که امکان اتصال به شبکه اینترنت را فراهم کرد و ایران حدود یک سال بعد از دانشگاههای اروپایی به شبکه اینترنت وصل شد.

فعالیت گره ایران در شبکه اموزش و پژوهش اروپا رسما از اول ژانویه 1993 اغاز شد با این حال گسترش شبکه به دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور به دلییل ضعف خطوط مخابراتی بسیار به کندی پیش رفت به طوری که با گذشت بیش از یک سال از اتصال ایران به شبکه خط دانشگاه صنعتی شریف عملا بلااستفاده مانده و خط دانشگاه صنعتی اصفهان با سرعت 4800 bps اجازه استفاده همزمان بیش از دو یا سه کاربر را نمی‌داد!

به گفته دکتر شهشهانی، استاد مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات و مسوول اسبق ثبت پسوند ملی ایران (IR.) کل ظرفیت اتصال کشور در آن زمان 9.8 کیلوبیت در ثانیه بود که با توجه به این که هنوز سرویسهای Web و فایلهای گرافیکی راه نیفتاده بود همین سرعت 9.8 کیلوبیتی برای تبادل ای‎میل کفایت می کرد.

ثبت دامنه ملی دات آی آر - IR - در سال 72 یکی از اقدامات موثر در قلمرو اینترنت ایرانی محسوب می شود که توانست مشخصه ای تعیین شده برای هویت ایران در فضای اینترنت شکل دهد. این اقدام از سوی مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات انجام شد که هنوز هم تنها نهاد ثبت اسامی قلمرو دامنه های اینترنتی در ایران به رسمیت شناخته می شود. در همین سال اولین فهرست ای‎میل ایرانی که موضوعی ورزشی داشت به راه افتاد تا اولین تومار ایرانیان در شبکه اینترنت راه‎اندازی شود و هزاران ایرانی از سراسر دنیا بتوانند در مورد اخبار و حوادث ورزشی ایران تبادل نظر کنند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

غوغای Asus با یک تلفن همراه جدید / اولین اسمارت فون دنیا با رم 4 گیگابایتی

ایسوس شب گذشته کنفرانس خبری خود را برگزار کرد تا جدیدترین محصولاتش را رونمایی کند.یکی از این محصولات مدل جدید تلفن های همراه ZenPhone بود که با نام ZenFone 2 معرفی شد.

 این محصول اولین تلفن همراه دنیاست که به حافظه موقت (رم) چهار گیگابایتی مجهز شده است.در ادامه می توانید مشخصات ZenFone 2 را مشاهده کنید :
مشخصات ZenPhone 2
 
تصاویر ZenPhone 2
 
تصاویر ZenPhone 2
 
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

ارزان‌ترین گوشی هوشمند دنیا ۱۰۰ هزار تومان شد

مایکروسافت از ارزان‌ترین گوشی‌ هوشمند دنیا با عنوان نوکیا 215 که تنها 29 دلار قیمت دارد پرده برداشت.

مایکروسافت از ارزان‌ترین گوشی‌ هوشمند دنیا با عنوان نوکیا 215 که تنها 29 دلار قیمت دارد پرده برداشت. این گوشی صد هزار تومانی مقرون به صرفه‌ترین گوشی با قابلیت اتصال به اینترنت و یک دوربین است. کاربران این گوشی می‌توانند از مرورگر مینی اپرا برای مشاهده اینترنت استفاده کنند و موتور جستجوگر بینگ، هواشناسی MSN، توئیتر و فیس‌بوک به صورت پیش‌فرض برای آن در نظر گرفته شده است. مسنجر فیسبوک نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. نوکیا 215 به آمریکا نخواهد رسید و برای بازارهای مشخصی از خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اروپا در نظر گرفته شده است. این گوشی که به رنگ‌های سبز روشن، مشکی و سفید تولید خواهد شد، در سه ماهه فصل اول 2015 روانه بازار می‌شود.

این گوشی صد هزار تومانی مقرون به صرفه‌ترین گوشی با قابلیت اتصال به اینترنت و یک دوربین است.

کاربران این گوشی می‌توانند از مرورگر مینی اپرا برای مشاهده اینترنت استفاده کنند و موتور جستجوگر بینگ، هواشناسی MSN، توئیتر و فیس‌بوک به صورت پیش‌فرض برای آن در نظر گرفته شده است.

مسنجر فیسبوک نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

نوکیا 215 به آمریکا نخواهد رسید و برای بازارهای مشخصی از خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اروپا در نظر گرفته شده است.

این گوشی که به رنگ‌های سبز روشن، مشکی و سفید تولید خواهد شد، در سه ماهه فصل اول 2015 روانه بازار می‌شود.

به نقل از خبرگزاری تسنیم

نمایش مرسدس بنز اف 015 در نمایشگاه CES2015 / آینده خودروهای بدون راننده را ببینید

 مدل مفهومی بدون راننده از مرسدس بنز اف 015 در نمایشگاه محصولات الکترونیک لاس‌وگاس CES2015 چشم‌ها را خیره کرد.

نمایش مرسدس بنز اف 015 در نمایشگاه CES2015

نمایش مرسدس بنز اف 015 در نمایشگاه CES2015 / آینده خودروهای بدون راننده را ببینید

نمایش مرسدس بنز اف 015 در نمایشگاه CES2015 / آینده خودروهای بدون راننده را ببینید

در رقابت با اتومبیل آئودی A7 که از سیلیکون ولی تا لاس‌وگاس را به صورت self-drive آمد، خودروی بنز اف 015 اتومبیلی با همین مشخصات و صدالبته لاکچری و شیک‌تر وارد میدان مفهومی نمایشگاه CES2015 شد تا به همگان یادآور شود همچنان در هر زمینه‌ای بی‌رقیب است.

استانداردهای رعایت شده در بنز اف یک‌قدم جلوتر از بقیه است و صندلی‌های آهنی که به جلو و عقب رفته و مسافران در موقعیت‌های مختلف قرار می‌گیرند، در کنار صفحه نمایش لمسی در حال اجرا زیبایی فراوانی به این خودروی مفهومی می‌دهد.

این خودرو با یک‌بار شارژ تا 1100 کیلومتر حرکت می‌کند.

گران‌ترین دامنه‌های جهان

سومین دامنه گران جهان نیز که باز مرتبط با سایت های غیراخلاقی است، در سال 2010 با قیمت باورنکردنی 13 میلیون دلار به فروش رسید. این دامنه زمانی گران قیمت ترین دامنه ای بود که به فروش رسیده بود. با تبدیل آن به تومان به رقم 46 میلیارد و 628 میلیون خواهید رسید.

به گزارش پارس به نقل از جام جم، ساخت وب سایت امروزه از عهده خیلی‌ها برمی‌آید و وب‌سایت‌ها به ابزاری حیاتی در تجارت تبدیل شده‌اند. با این حال اما مهمتر از خود وبه سایت، دامنه اینترنتی یا همان نشانی‌ است که افراد از سراسر جهان به سایت شما دسترسی دارند.


دامنه ها در محبوبیت وب سایت ها اهمیتی باورنکردنی دارند، گویا بودن، کوتاه بودن، راحتی در به خاطرسپاری و بسیاری از ویژگی های دیگر باعث می شوند نام های دامنه در موفقیت و محبوبیت یک وب سایت و بالارفتن تعداد بازدیدکنندگان و مخاطبان آن اثری باورنکردنی به جا بگذارند. از این رو جای شگفتی نیست اگر بدانید تمامی بهترین نام های دامنه توسط شرکت های ثروتمند جهان تصاحب شده اند، و قیمت های گزافی بابت آنها که معمولا فراتر از یک واژه نیستند، پرداخت شده است.

خرید و فروش نام های دامنه یک تجارتی میلیون دلاری در جهان است، از همین رو دیدن قیمت هایی که بر سر خرید و مالکیت یک یا چند واژه پرداخت می شود، خالی از لطف نخواهد بود.

براساس اطلاعاتی که تاکنون از مبالغ خرید و فروش نام های دامنه به ثبت رسیده، یکی از گران قیمت ترین نام های دامنه ملی که تاکنون به فروش رسیده، دامنه korea.com است که در سال 2000 به قیمت پنج میلیون دلار به فروش رسید، دامنه دیگری که با قیمتی مشابه توسط شرکتی به نام WashingtonVC خریداری شده، SEO.com است که در سال 2007 خریداری شد. به بیانی دیگر هریک از این نام ها به قیمت 17 میلیارد و 800 میلیون تومان (با احتساب قیمت 3560 تومانی دلار) به فروش رسیده اند: مجموعا 35میلیارد و 600 میلیون تومان.

دامنه گرانقیمت بعدی مخصوص کودکان است، نامی که توسط فروشگاه اسباب بازی ToysRUS در سال 2009 و به قیمت 1/5 میلیون دلار، برابر 18 میلیارد و 156 میلیون تومان خریداری شد، مبلغی که در ازای نامی دو بخشی، Toy.com پرداخت شده است.

در سال های 2003 و 2010 دو شرکت بزرگ قمار برای کسب و کار غیراخلاقی شان، دو دامنه مرتبط به قیمت هر یک 5/5 دلار خریداری کردند، مجموعا مبلغی برابر 39 میلیارد و 160 میلیون تومان. تاکنون مجموع مبلغی که صرف خرید این نام های دامنه شده است، بیشتر از تولید ناخالص داخلی کشورهایی مانند افغانستان، قبرس، تانزانیا، ساحل عاج، کامرون و بحرین در سال 2010 است.

در سال 2004 یک دامنه مرتبط با نوعی نوشیدنی الکلی، با قیمت هفت میلیون دلار فروخته شد. دامنه های بعدی که با قیمت هایی گزاف به فروش رسیده اند Business.com و Diamond.com هستند که در میان 15 دامنه گران قیمت جهان رتبه هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده اند و هریک به قیمت 5/7 میلیون دلار به فروش رسیده اند، به تومان برابر 26میلیارد و 700 میلیون.

دامنه بعدی برای بسیاری شناخته شده است، Fb.com که در سال 2010 توسط غول شبکه های اجتماعی، فیس بوک به قیمت 30 میلیارد و 260 میلیون تومان خریداری شد تا از نام تجاری خود محافظت کند. رتبه ششم به دامنه یکی از وب سایت های غیر اخلاقی اختصاص دارد که در سال 2007 به قیمت 33 میلیارد و 820 میلیون تومان، برابر 5/9 میلیون دلار خریداری شد.

یکی از دور از ذهن ترین و ناشناخته ترین دامنه های گران قیمت جهان به یک شرکت خدمات مالی اختصاص دارد، دامنه Fund.com که در سال 2008 به قیمت 9 میلیون و 990 هزار دلار به فروش رسید، برابر 35 میلیارد و 564 میلیون تومان، رقمی که می توان با آن حقوق یک ماه بیش از 44 هزار کارگر را در ایران پرداخت کرد.

چهارمین نام دامنه گران قیمت جهان در سال 2001 «در حدود» 11 میلیون دلار فروخته شد، ظاهرا خریدار خوشبخت این دامنه خود از مبلغ دقیقی که بابت خریداری وب سایت Hotels.com داده است اطلاعی ندارد زیرا در مصاحبه ای که با BBC انجام داد گفت که درست به یاد نمی آورد... شاید یک میلیون کمتر یا بیشتر! 39 میلیارد و 160 میلیون تومان، شاید یک میلیارد کمتر یا بیشتر.

سومین دامنه گران جهان نیز که باز مرتبط با سایت های غیراخلاقی است، در سال 2010 با قیمت باورنکردنی 13 میلیون دلار به فروش رسید. این دامنه زمانی گران قیمت ترین دامنه ای بود که به فروش رسیده بود. با تبدیل آن به تومان به رقم 46 میلیارد و 628 میلیون خواهید رسید.

PrivateJet.com دومین دامنه ارزشمند جهان است، دلیل آن نیز روشن است، اتیکت 30 میلیون 18 هزار دلاری اش؛ و اما گران قیمت ترین دامنه ای که تاکنون به فروش رسید ه است نه به وب سایت های غیر اخلاقی تعلق دارد و نه قمار، دامنه VacationRentals.com که به یک وب سایت ویژه اجاره خانه و ویلا اختصاص دارد در سال 2007 به قیمت 35 میلیون دلار به فروش رسید، جالب تر این که این 124 میلیارد و 460 میلیون تومان تنها به این خاطر پرداخت شده است تا شرکتی دیگر نتواند به آن دسترسی پیدا کند.